Πολιτική δραστηριότητα


Από το 1976 έως το 1981 διετέλεσα Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δημοσίων έργων. Από το 1981 έως το 2004 Βουλευτής Βοιωτίας. Υ/πουργός Εθνικής οικονομίας με αρμοδιότητα την υλοποίηση του Αου Κοινοτικού Πλαισίου. Από το 2004 μέχρι σήμερα μέλος του Δ.Σ της Ενώσεως τ. Βουλευτών και Ευρωβουλευτών και από το 2006 αιρετός αντιπρόεδρος της Ενώσεως.

Στις δύο περιόδους που ήμουν Γενικός Γραμματέας και Υ/πουργός Εθνικής οικονομίας ασχολήθηκα και συνετέλεσα αποφασιστικά στην εκτέλεση των Κάτωθι έργων, τα περισσότερα των οποίων είχα εισηγηθεί το 1978 στον Εθνάρχη Κ. Καραμανλή, είχαν δημοπρατηθεί τότε και είχαν αρχίσει για να διακοπούν το 1981 και να ξαναρχίσουν το 1990. Τα σημαντικότερα από αυτά είναι:

  1. Κατασκευή του έργου υδρεύσεως από τον Μόρνο (ολοκληρώθηκε στην Αη περίοδο)΄
  2. Δικαστικό μέγαρο Αρείου Πάγου (ολοκληρώθηκε στην Αη περίοδο)
  3. Λεωφόρος Συγγρού. (ολοκληρώθηκε στην Αη περίοδο)
  4. Αεροδρόμιο Σπάτων .(Δημοπρατήθηκε την Αη περίοδο και επανάρχισε την Βη περίοδο)
  5. ΜΕΤΡΟ των Αθηνών. (Δημοπρατήθηκε την Αη περίοδο και επανάρχισε την Βη περίοδο)
  6. Αττική οδός . (Έγιναν οι απαλλοτριώσεις την Αη περίοδο και επανάρχισε την Βη περίοδο)
  7. Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου ( Δημοπρατήθηκε για πρώτη φορά το 1978 και επανάρχισε την Βη περίοδο)
  8. Εγνατία οδός . (Άρχισε την Βη περίοδο)
  9. Κατασκευή του έργου υδρεύσεως από τον Εύηνο (άρχισε την Βη περίοδο)
  10. Αο Κοινοτικό Πλαίσιο 1988-1993 (Άρχισε το 1990 και ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1993 με εύσημα της Ε.Ε. για την διαφάνεια και σωστή αξιοποίηση των πόρων μόνο σε αναπτυξιακά έργα).
  11. Νοσοκομείο Λιβαδειάς. Η μελέτη έγινε την Αη περίοδο και ολοκληρώθηκε την Ωη περίοδο)
  12. Αγωγός σύνδεσης λίμνης του Μόρνου με την Κωπαΐδα για την άρδευση της πεδιάδας της. (Ολοκληρώθηκε την Αη περίοδο)
  13. Εκτροπή Αχελώου. (Η μελέτη έγινε την Αη περίοδο, μονογραφήσαμε την σύμβαση το 1993, αλλά δεν υλοποιήθηκε παρά το γεγονός ότι είχαν εξασφαλισθεί οι πιστώσεις.
  14. Αυτοκινητοδρόμιο στον Ορχομενό (Εγκρίθηκε το 1992, διατέθηκε η έκταση, εξασφαλίσθηκαν οι πιστώσεις, άρχισαν τα έργα με την κατασκευή της ανισόπεδης διάβασης στο Κάστρο με προοπτική έναρξη αγώνων Φόρμουλα 1 το 1995. Το έργο σταμάτησε με απόφαση του Ανδρέα Παπανδρέου τέλος του 1993 για να μεταφερθεί στην Πάτρα)
  15. Άρδευση Κωπαιδικού πεδίου. Ολοκληρώθηκε η μελέτη την Βη περίοδο, εξασφαλίσθηκαν οι πιστώσεις 25 δις δρχ. και μέχρι τον Νοέμβριο του 1993 που διεκόπησαν τα έργα είχαν γίνει μόνο 2000 στρέμματα δαπάνης μόνο 250 εκατ. δρχ.) .