Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Απαίτηση αποκατάστασης της αλήθειας του πόθεν έσχες μου στο blogspot iefimerids

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΙΠΛΑΚΟΣ 30 Μαΐ (Πριν από 5 ημέρες) προς iefhmerida Παρακαλώ να ανασκευάσετε και να αποκαταστήσετε το όνομά μου από την ατυχή σας δημοσίευση που κάνατε στην ιστοσελίδα σας για δήθεν ανακρίβειες στο πόθεν έσχες μου και ότι για το λόγο αυτό θα μου κατασχεθούν 150.000 που σπεύσατε να δημοσιεύσετε πρίν ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, μετά την υποβολή των αιτηθέντων στοιχείων τα οποία αποδεικνύουν πλήρως ότι δεν υφίσταται κανένα θέμα σχετικά με το πόθεν έσχες μου το έτος 1994. Συγκεκριμένα: Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών εγγράφων σχετικών με το πόθεν έσχες μου, η αρμόδια επιτροπή του πόθεν έσχες της Βουλής, με την αρ. 3562/12.5.2016 απόφασή της έκρινε ότι « ότι η υμέτερα υπόθεση πρέπει να τεθεί στο αρχείο, καθόσον ουδόλως συντρέχουν ενδείξεις για την άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος σας, αφού υπάρχει πλήρη και εμπεριστατωμένη δικαστική απόφαση από νομική και ουσιαστική πλευρά, που πιστοποιεί ότι ουδεμία κατηγορία δύναται να προσαφθεί σε εσάς για την εν λόγο υπόθεση ώστε οποιαδήποτε περαιτέρω κρίση επί της υποθέσεως αυτής από την ημέτερα επιτροπή να παρέλκει». Άλλωστε η πλήρης δικαίωσή μου δημοσιεύθηκε στις δύο από τις εγκυρότερες Ημερήσιες εφημερίδες την ΕΣΤΙΑ της 27.5/2015 και στο ΠΑΡΟΝ της 19.6 2016 που παραλείψατε να δημοσιεύσετε. Όταν το έτος 1977 εκλήθην από τον αείμνηστο Κων/νο Καραμανλή να αναλάβω ως Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δημοσίων ‘Εργων, εγκατέλειψα την 25ετή επιτυχή σταδιοδρομία μου ως Πολιτικός Μηχανικός και ιδιοκτήτης εταιρίας μελετών και κατασκευών έργων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Κατά την υποβολή της πρώτης δηλώσεως πόθεν έσχες το έτος 1977 δήλωσα ότι κατείχα μετά της συζύγου μου Αικατερίνης Πελέκη σαράντα επτά (47) διαμερίσματα πέραν των οικοπέδων, εκ των οποίων σύμφωνα με τη συνημμένη δήλωση του έτους 1994 είχαν απομείνει είκοσι πέντε (25) διαμερίσματα, ήτοι είχαμε μεταβιβάσει είκοσι δύο (22) διαμερίσματα. Το όλο θε΄μα προέκυψε από την αύξηση των περιουσιακών στοιχείων το 1994 ενός ακινήτου από τον κουνιάδο μου από διανομή οικογενειακής περιουσίας, χωρίς να λάβουν υπ όψη τους τις προηγούμενες πωλήσεις ακινήτων. Κατά την περίοδο των ετών 1990 - 1993 διετέλεσα Υφυπουργός αρμόδιος για τα κοινοτικά προγράμματα, με έγγραφη εύφημο μνεία από την COMMISION (αρ, εγγρ, 9310258/19.Χ.1993) για την ορθή και διαφανή διαχείριση των Κοινοτικών Προγραμμάτων, που είχαν εγκριθεί για τη χώρα μας. Ήδη, μετά το τέλος της Βουλευτικής θητείας μου έχουν απομείνει α) ένα διαμέρισμα στο οποίο κατοικώ, επί της οδού Ασκληπιού αρ. 109, στην Αθήνα, β) το πολιτικό μου γραφείο επί της οδού Ασκληπιού αρ.124 στην Αθήνα και γ) δύο (2) αποθήκες επιφανείας 30 τετρ. Μέτρων. Εκ των ανωτέρω και μόνο, παραχρήμα συνάγεται ότι η ενασχόλησή μου με την πολιτική και τα δημόσια πράγματα της χώρας δεν αποτέλεσε πηγή εισοδημάτων και ούτε με κατέστησε πλουσιότερο, αλλά τουναντίον είχαν ως συνέπεια τη σημαντικότατη ελάττωση της περιουσίας μου. Παρά ταύτα, το όνομά μου και εν γένει η προσωπικότητά μου, ως τέως Υπουργού, εκπροσώπου του Ελληνικού Κοινοβουλίου επί πολλά έτη και ατόμου που υπηρέτησα με απόλυτη συνέπεια το δημόσιο συμφέρον επί σειράς ετών, έχει υποστεί βάναυσο προσβολή και σας καλώ να αποκαταστήσετε το όνομά μου επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου. Κάντε κλικ εδώ για Απάντηση ή Προώθηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου