Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

ΨΕΥΔΕΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ GOOGLE
Είναι εντελώς απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό τόσο η Google όσο και η Βικιπαίδεια, όταν αναφέρονται στο βιογραφικό μου να  εξακολουθούν να αναφέρουν μία αβάσιμη κατηγορία της επιτροπής του πόθεν έσχες το2014  ότι τάχα αυξήθηκε η περιουσία μου το 1994 κατά 150.00 χωρίς η επιτροπή να λάβει  υπόψη την πώληση 20 ακινήτων την προηγούμενη 10ετία τα οποία είχα αποκτήσει πριν ασχοληθώ με την πολιτική. Το πόρισμα στάλθηκε στην δικαιοσύνη με εισήγηση τον καταλογισμό των 150.000 ευρώ και χωρίς να περιμένουν την απόφαση διέρρευσαν στα μέσα ενημερώσεως το όλο θέμα. Μετά την εκ μέρους μου υποβολή των πραγματικών στοιχείων της περιουσιακής μου καταστάσεως,  ο Εισαγγελέας Εφετών Παν. Αγγελόπουλο,  στον οποίο στάλθηκε η εισήγηση της επιτροπής για καταλογισμό, έκρινε  με την αρ…4/26.5.2015 απόφασή του την εισήγηση για καταλογισμό   ως αβάσιμη και έθεσε την υπόθεση στο αρχείο. Επίσης το Ελεγκτικό Συνέδριο, στο οποίο επίσης είχε σταλεί η απόφαση της επιτροπής  με την αρ1946/2017  απόφασή του έκρινε επίσης την εισήγηση για καταλογισμό, ως νόμω αβάσιμη. Ακόμα και η νέα επιτροπή του πόθεν έσχες το 2016, ύστερα από αίτημά μου να συνεδριάσει εκ νέου και να με αποκαταστήσει, μου απάντησε με το αρ.3562/12.5.2016 που υπογράφει ο πρόεδρος της επιτροπής κ. Γεώργιος Βαρεμένος, ότι έχω πλήρη δικαιωθεί και απαλλαγεί από τις αβάσιμες κατηγορίες ουσιαστικά αλλά και με αποφάσεις της Δικαιοσύνης. Παρά ταύτα παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις  μου τόσο προς την google όσο και προς την Βικιπαίδεια, εξακολουθούν να αναφέρουν  τον καταλογισμό ως γεγονός και μάλιστα η google με άκρως προσβλητικές εκφράσεις, όπως <<Τσιπλάκος και Καρατζαφέρης  χέρι χέρι  , καταλογισμός εκατομμυρίων σε Ανθόπουλο και Τσιπλάκο>> που δημιουργούν δυσμενείς εντυπώσεις σε βάρος μου.
Πιστεύω ότι ύστερα από τα ανωτέρω τόσο η Google , όσο και η Βικιπαίδεια έχουν υποχρέωση να διαγράψουν από το βιογραφικό μου τις απαράδεκτες και συκοφαντικές αναφορές για κατηγορίες που έχουν κριθεί από την δικαιοσύνη ως αβάσιμες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου