Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΑΚΡΙΒΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΑΠΟ GOOGLE




Είναι εντελώς απαράδεκτο η google παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες μου, επιμένει στην αναφορά του ονόματός μου στο google  να δημοσιεύει συκοφαντικά σχόλια  για δήθεν καταλογισμό εις βάρος μου 150.000 ευρώ που είχε στείλει η επιτροπή του πόθεν έσχες του 1994, στηριζόμενη σε ελλειπή στοιχεία, τόσο στον Εισαγγελέα Εφετών όσο και στο Ελεγκτικό Συνέδριο για περαιτέρω έλεγχο.

Την λανθασμένη απόφαση αυτή της επιτροπής απέρριψε  ο Εισαγγελέας εφετών Παν. Αγγελόπουλος με την αρ.4/26..2015 απόφασή του ως αβάσιμη.

Στην συνέχεια η νέα επιτροπή του πόθεν έσχες με πρόεδρο τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ κ. Γ. Βαρεμένου,  σε απάντηση, αιτήσεώς μου αρ.3558/18.042016 για επανεξέταση του πόθεν έσχες του 1994 βάσει στοιχείων που δεν έλαβε υπ όψη της η επιτροπή του 2014, μου απάντησε με το αρ.3562/12..5.2016 ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το πόθεν έσχες μου του 2014 και ουδεμία κατηγορία δύναται  να  προσαφθεί σε βάρος μου.

Τέλος το Ελεγκτικό Συνέδριο με την αρ.1046/2017 απόφασή του, που μου επιδόθηκε την 28.06,2017, απορρίπτει την εσφαλμένη απόφαση της επιτροπής του 2014 ως αβάσιμη.

Παρά ταύτα τόσο η google όσο και η Βικιπαίδεια εξακολουθούν να φιλοξενούν  συκοφαντικά σχόλια διαφόρων  σκανδαλοθηρικών  blogs  ότι όχι μόνο καταλογίσθηκαν αλλά και ότι … κατασχέθηκαν από τραπεζικούς λογαριασμούς  μου 150.000. ευρώ, με αποτέλεσμα να παραμένει η εσφαλμένη εντύπωση για το όνομά μου και να με κατατάσσουν στην ίδια κατηγορία με άλλους που αποδεδειγμένα κατηγορήθηκαν για ανακριβή πόθεν έσχες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου